Prošireno, 2. izdanje Priručnika za rad s hiperaktivnom djecom u školi nastalo je kao posledica nastavka sistematskog rada s hiperaktivnom decom, ali i kao posledica novih spoznaja dobijenih na osnovu naučnih istraživanja i projekata. S obzirom na to da se u poslednjih nekoliko godina puno radilo na uvođenju asistenata u škole, kao pomoć i podrška svoj deci s razvojnim teškoćama a ne samo deci s ADHD-om, postojala je i potreba za dopunom sadržaja knjige.
U proširenom izdanju dodati su određeni praktični materijali kao pomoć roditeljima i nastavnicima u radu s hiperaktivnom djecom. Dopunjeno je novim studijama sprovedenim u svetu, ali i u Hrvatskoj, a od posebnog su značenja dva nova poglavlja. Prvo od njih se bavi programima intervencije i prevencije, koji se sve češće spominju u školskom kontekstu u radu s hiperaktivnom decu, a poneke škole su ih i počele uvoditi. Drugo dodato poglavlje stavlja naglasak na igru, spontanu aktivnost koja karakteriše detinjstvo i ujedno značajno utiče na dečji razvoj. U ovom kontekstu prikazano je značenje igre u terapijskom radu s hiperaktivnom decom, te se dati i predlozi igara koje podstiču razvoj kod hiperaktivne dece.
Pregledajte delove knjige on-line (PDF format): SadržajPoglavlje